jag säger bara vååååååår

Herregud vad det är varmt ute,
barnen cyklar runt på gatan i bara tröja,
fåglarna kvittrar och det är mycket människor ute nu!

När värmen kommer så börjar folk leva igen,
det är så kul och se alla glada.

Gick iaf ner en sväng till centrum för att hämta ut Novalie Go Boken paket=)
Fick fina grejer igen, som vanligt!

Nu har Pia och dom vart här och hämtat grejerna,
så det känns skönt och få bli av med det.

Nu har jag torkat av bordet och stolarna ute på balkongen,
så nu kan man sitta därute och njuta av solen!

Håller på och vädrar här hemma också,
balkondörren är vidöppen,
båda fönstrena i vårt sovrum är öppna och toalett fönstret.
Det känns verkligen fräscht här hemma när man vädrar.

Pratade med Pia också om att vi ska anlita henne att tvätta våra fönster haha.
Både jag och Patrik är värdelösa på det, men Pia ställde upp glatt =)
Får boka in någon dag med henne  då det finns tid och ork.

Snart kommer min kära familj, både mamma och pappa slutade tidigare idag,
så dom skulle börja åka från Malmköping nu,
så dom är väl här om ca 1 timme kanske.

Nu ska jag nog sätta mig en stund på balkongen och njuta lite,
passa på medans Novalie vilar!!!


En massa solhälsningar till er som inte får njuta av denna underbara dag ; )
Speciellt till caroline!

Kommentarer
Postat av: Caroline.

Haha taaaack! ; ) Hoppas på att sol och värme når norrland också!

2009-04-03 @ 15:28:13
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0