idag mår jag bra =)

Igår va det inte riktigt min dag, var lite ledsen o så, men sånt man måste vara när man är människa!

Idag mår jag iaf jätte bra, solen skiner och det är verkligen sommar ute.
Åkte hemifrån strax efter 9, postade ett paket till fuji och sen vidare till forum för att träffa Sussie och Theo.
Sussie shoppade lite i forum och jag en mobil sen åkte vi vidare till sickla.
Det vart Mc Donalds idag, har inte ätit det på 100 år känns det som, men det var gott.
Sen gick vi till Willys och handlade blöjor och en massa barnmatsburkar.
Det var extra pris denna vecka så det var bara o passa på och handla =)

Idag har min bästis vart på UL, dom kunde tyvärr inte se vad det var för kön, men jag tror absolut att det är en flicka ; )
Då får du ärva en massa kläder från mig hehe.

 Nej nu ska jag ge Novalie lite mat, hörs senare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0