hungrig

Sitter här i mörket i vardagsrummet och bara väntar...
Väntar på att Patrik ska komma hem så vi kan äta middag,
han är och storhandlar till oss med sin pappa!
Så nu blir kyl och frys fulla igen!
Det behövs kan jag lova...

Novalie somnade strax efter 6 då vi kom hem,
hon var riktigt trött!
Så nu sussar hon så sött i våran säng!


har iaf haft en trevlig dag idag!
Veronika och Therese kom och hämtade upp mig,
åkte till Tyresö för att handla hårfärg,
sen vidare till söder för att hämta upp Veronika tenta!
Sen vidare igen till forum för Therese skulle shoppa lite!
Träffade även Semlis och vi alla käkade lunch tillsammans.
Såg Sussie Pussie också, fällde några "krokodiltårar"
eftersom vi inte träffats på länge hahahahaha...

Sen åkte jag Therese och Veronika hem till Veronika och fikade lite.
Min mormor dök upp strax efter 15 tiden och då satte Veronika igång med hennes hår.
Mormor vart jätte fin i håret =)


Nu som sagt är jag hemma igen, skönt!
Ska börja med middagen runt halv 8..... MAAAATTTTT!!!!!!

Imorgon ska jag till Semlis och fika lite,
sen vid 15 tiden ska jag och Novalie på Föräldragruppen =)
Ska bli kul eftersom jag missade förra gången i mars.


Mer uppdatering senare och kanske någon bild ;)

Kommentarer
Postat av: Caroline.

"Kissade förra gången i mars" haha.



Du får ge Semlis EN STOR KRAM från mig! : )

För jag antar att de är Snickars.

2009-04-15 @ 19:19:02
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Frågestund hos mig, kika gärna in och lämna en fråga!



/ J

2009-04-16 @ 00:06:05
URL: http://framtillstudenten.blogg.se/
Postat av: Jonna

Tjolahopp =)



Om du hade sagt att du hade tid fram till kanske 6-7 så hade vi kunnat nog, det är så att hon slutar inte jobbet innan 4 =(



Är det imorgon ni har dopet?

Kram

2009-04-16 @ 05:55:07
URL: http://enlitenbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0