hektisk dag

Puhhh vilken dag det har varit!
Blev väck vid 8 tiden av att Jukka och Patrik skulle sätta igång med Novalies rum.
Dom satte igång och vi andra gjorde oss iordning.

Min mormor dök upp under förmiddagen och hälsade på,
sen åkte jag, mamma, mormor och Novalie hem till min morfar och sa hej.
Jag klippte även honom, skönt nu när det börjar bli varmt!

Efter det så åkte jag, mamma och Novalie vidare till IKEA för och shoppa lite till Novalies rum.
Vi skulle ha köpt en bokhylla, men den kommer inte in först nästa vecka,
så det vart bara 2 vägg hyllor så länge, sen ska vi köpa bokhyllan också.

Nu är iaf Novalies rum klart och det vart så himla fint.
Jag är tikitgt nöjd.
Försökte ta kort så gott det gick, så här är lite bilder:







Så fint vart det ; )

Nu har vi iaf beställt mat från Pizza Express,
så nu sitter man här i soffan och väntar på att dom ska plinga på dörren HA HA...
Värsta latmaskarna vi är idag!!! Men det är vi värda!

Det var en liten uppdatering iaf!
Kanske kommer mer sen, men vi får se!



Här är Novalie med sin morfar och morbror =)

Kommentarer
Postat av: Celina

Vad fint det blev! =)

2009-04-04 @ 21:55:16
URL: http://raow.blogg.se/
Postat av: S

Har inte vart inne och kikat på några dagar, men guud vad fint de blev i Novalies sovrum! :D

Ha en bra dag i solen! Kramar från oss

2009-04-07 @ 13:51:48
URL: http://sabinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0