från rygg till mage!

Senaste tiden då Novalie ska sova så har hon börjat sträcka ut ena handen så att hon ligger på sida.
Så det var bara en tidsfråga innan hon skulle rulla från rygg till mage!
Ikväll så gjorde hon det när Patrik skulle få henne att sova,
då rullade hon från rygg till mage och sen tillbaka till rygg men det slutade med att hon la sig på sidan som vanligt!
Så nu har jag iaf ett datum på när hon rullade från rygg till mage.
Jag har fortfarande inte själv sett det, men det kommer väl!
Våran stora lilla flicka hehe...

Imorgon blir våran älskade Novalie 6 månader.
Tänk va snabbt tiden går, ett helt halvår gammal!

Älsklingen var förbi affären för en stund sedan,
han köpte med sig en varsin bingolott till oss imorgon.
Så imorgon blir det mys med älsklingen och bingolotto =)

Nu sitter jag och väntar på att jag ska få ork och fixa alla Novalies doppresenter in på hennes rum.
Skulle vara skönt och få det gjort, men har inte orken just nu,
men kvällen är ung, INTE SANT ; )

♥THE HAPPY FAMILY♥


Kommentarer
Postat av: Caroline.

Åh vad fina ni är och vad mycket presenter hon fått. Roligt! : )

2009-04-18 @ 20:46:49
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0