framkallat

Nu har jag framkallat typ 100 kort på fujis hemsida och några förstoringar vart det också =)
Jag älskar verkligen fotografier.
Så nu måste jag införskaffa mig några mer fotoalbum hehe.

Ja vad ska man mer skriva då?!

ja jusste gå in på
Carros sida och kolla det klockrena inlägget hon skrev om mig,
gud va jag skrattade... Hon är rolig hon =D

Imorgon blir det en runda in till stan för att fika med:
Amanda + dotter
Moa + dotter
Nadia + son
Veronika + magen
Karin

Ska bli trevligt!
Skulle höra av mig till nadia när jag hade vaknat, så skulle vi ses i slussen runt 12 tror jag!


Nej nu ska jag läsa lite bloggar och kolla på Ballar Av Stål!

God Natt people!

Kommentarer
Postat av: Jonna och Adrian

Det är såklart jag vill, vad gör du på fredag?

Kram

2009-04-28 @ 09:35:12
URL: http://enlitenbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0