forum avklarad

Nu har jag kommit hem efter en sväng i forum!
Skulle ju som sagt ta bort p-staven, det gick bra och smärtfritt hehe.
Så nu är den väck... SKÖNT!

Sen mötte jag upp min kära dotter, Veronika och Therese vid apoteket, där träffade vi även Novalies farmor och faster Malin =D. Vi alla gick och åt lucnh på ett ställe och sen kom Jonna dit också med sin söta Adrian.

Sen vart det en runda i forum.
Jag tjatade sönder min kära svärmor att hon behöver en ny och bättre mobil.
Så hon köpte en likadan som mig =) det gjorde även Veronika, hon vart också sugen hehe.
Så nu har vi tre likadan mobiler hehe.
Men den är ju hur snygg som helst!

Jag köpte 2 linnen från Gina också =)
Ett svart och ett blått.

Sen ville Therese och Veronika åka hemmåt så då gjorde vi det.

Nu ligger Novalie i våran säng och myser och jag sitter här med en kopp kaffe.

Ska försöka vila en stund för vid 17:30 tiden så hämtar älsklingen och svärfar upp mig och Novalie.
Vi ska äta middag hemma hos honom idag =)

Ja jusste mina förstoringar kom idag med posten och novalies remiss till SÖS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0