ett gäng parasiter

Sitter nu hemma hos Ronja för att fika lite.
Det är jag, Ronja, Therese och Novalie såklart!

Jag och Novalie somnade om och vaknade vid kvart i 12.
Hade då ett sms från Therese där det stod: - Vart är du vi ska dra snart!
Ooopsss jag skulle ju till Semlis på en kaffe och så skulle jag at med mig en mjölk.

Drog iväg till Semlis iaf, tog en snabb fika för att sedan gå vidare hem till Ronnja med Therese för att fika här.

Jag, Veronika, Therese, Semlis och Ronja är som ett gäng parasiter.
Vi förflyttar oss från hem till hem för att dricka kaffe HA HA!

Nu ska vi fika vidare!


Kram från The Parasite Gang ♥

Kommentarer
Postat av: Mirjam

Aa, finnar är ett riktigt krux. Turligt lyckas jag slippa ifrån dem! Men som du säger, det är ju riktigt skönt att ta hand om sin hy. Jag ska ta tag i saken :)

2009-04-16 @ 14:43:02
URL: http://mirjamspanier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0