!!!!!!!!!!!!!

Min rastlöshet resulterade i att jag och Novalie åkte till sickla och mötte Sussie och Theo.
Gick runt en stund och kollade lite!
Promenerade sen till Hammarby Sjöstad,
till Patriks jobb och lämnade hans matlåda som han hade glömt hemma.
Sen satt vi och pratade på en bänk en stund.
Sen promenerade vi tillbaka till sickla,
jag handlade en vår jacka åt Novalie och sen åkte vi hem åt varsitt håll.

Har precis kommit hem, gjort mig en diet lunch, smakar päkkel men men!

Sen ska jag gosa med Novalie en stund =)

Hörs senare!

  

  

♥Mina Fina Älsklingar ♥

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jätte goa bilder! Hoppas ni har en super fin långfredag! Kram Jenny

2009-04-10 @ 15:36:25
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0