ensamhet

Försöker njuta av min ensamhet nu och njuta av hur tyst och sönt det är här hemma.
Novalie har äntligen somnat, hon var riktigt övertrött men nu snarkar hon så gott!

Idag har iaf Sussie och Theo vart här (Ovanligt) hehe.
Jag gjorde slingor i Sussies hår, men det syntes inte så himlans mycket men men.

Har börjat förbereda middagen också, behövs bara koka pasta sen!

Imorgon är älsklingen ledig, det blir en fisksätra dag imorgon!
Först till Emely och Petter och hälsa på och sen över till svärmor och vara där,
blir antagligen middag där också.
Sen hade jag tänkt springa förbi och säga hej till Lottis och Rebecca också!
Så, så ser våran morgondag ut.

Nu ska jag fortsätta njuta av lugnet här hemma en stund till!
Bilder och mer update kommer ikväll ; )


Kommentera Mera kära läsare ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0