donat lite

Nu har jag fixat och donat lite här hemma.
Har klätt på mich och Novalie.
Tagit bort alla sängkläder, satt på en maskin =)

Snart kommer Novalie farmor, hennes två fastrar och ena fasterns kille
hit på fika och hämta tv och kanske skötbordet om det får plats i bilen!

Novalie ligger på golvet och leker,
har legat på mage en stund men sen tröttnade hon och fick ligga på rygg nu.

Solen skiner fortfarande därute,
jag vill ut men vet inte om jag hinner det idag,
men men det återstår och se!

idag kommer ju mamma, "pappa" och lillebror,
gud va jag längtar =) ♥
Skulle tippa på att dom är här runt 18 tiden ikväll!

Aja nu sk ajag bädda rent i sängen!

Kommentarer
Postat av: Caroline.

Här skiner ingen sol... skicka äver lite till mig är du gullig : )

2009-04-03 @ 12:03:16
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0