dålig uppdatering idag!!!

Dagen började med att Sussie och theo kom vid 10 över 9,
drack kaffe och pratade.
Runt 10 tiden dök Therese upp och strax efter henne kom Novalies farmor och båda fastrarna.
Veronika kom också fast vid 12 tiden med sin hund Bonzo.
Vart en massa fika och prat.

Sen gick nästan alla åt varsitt håll förutom jag och Veronika,
som promenerade till Pizzerian över bror och satt ute och käka Pizza.
Gott gott...

När jag och Novalie kom hem runt 15 tiden så dammsög och skurade jag hela lägenheten,
sen var jag helt slut.
Kröp till kojs och både jag och Novalie somnade strax efter 16 tiden och sov till 18:30.
Skönt men jag hade helt glömt bort att börja med middagen.

Älsklingen kom iaf hem strax efter halv 7 då hade jag börjat med lasagnen iaf!
Vi badade Novalie och matade henne sen somnade hon om och sover fortfarande.
Min trött flicka!
Jag och Patrik åt middag, sen hörde Veronika av sig vid 21 tiden.
Frågade om jag ville med till Ica Maxi och köpa godis, SJÄLVKLART!
åkte dit en sväng och är nu hemma och ligger på soffan!

HA HA när vi var på Ica Maxi så frågade jag Veronika om hon visste om man fick ta dom där "gratis plastpåsarna" ett par stycken, Ja men ta hela rullen sa hon, Nej det kan jag ju inte göra så jag tog mig en 5-6 stycken. Då tog veronika över och tog hela jävla rullen och sa HÄR... Så nu har jag en hel gratisplastpåsar rulle här hemma där det står Ica Maxi på HA HA. Veronika sa till mig att, - Emma tänk så många gånger du har vart på Ica Maxi utan att ha tagit en gratis påse, så nu har du iaf HA HA HA Klockrent ; )

ne nu ska jag läsa bloggar och sen sova!!!


DOP IMORGON =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0