bilder och sånt

Nu ligger jag och kollar på Tonårsliv!
Intressant som vanligt...

Älsklingen kom hem efter första halvlek,
så han dök upp strax efter 21.
Skönt för jag började känna mig lite ensam =(
Glad vart jag iaf!

Nu har jag laddat upp lite bilder.
Så Varsågod =)


Min söta fina älskling ♥
(Notera det fina armbandet hon har på sig, det fick hon av sin farmor)


Min lilla shopping till mig, köpte också en svart bh, halster eller halter neck heter det ; )


Novalie fina kläder från LINDEX =)

Imorgon jar vi BVC + läkarbesök...
Ska bli intressant och se hur lång Novalie har blivit och hur mycket hon väger.

Men innan det så blir det fika dags med alla parasiter.
Dom som ska komma är:
Therese, Ronja, Denise, Semlis och Veronika.
Vi sa vid 10 tiden hemma hos mig, så vi får se vilka som dyker upp och vilka som bangar ; )

Nu är det Ballar Av Stål... ROLIGT ROLIGT =) =) =)


puss & hej, Leverpastej ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0