besviken!!!

Tror ni inte att självklart så var det nå fel med den här jävla fotoboken,
bilderna såg helt kajko ut och texterna var inte vid rätt bild.
Så nu måste jag bränna ner mitt !arbete" på en skiva och sen skicka tillbaka boken och skivan så dom kan göra om allt.
Fuck också,,, jobbigt ju!!!

Nu har iaf alla gått och min lilla sötnos sover som en stock.
Fast hon har sovit ett bra tag nu så hon borde nog vakna snart!
Jag har iaf hunnit tvätta 2 maskiner och tredje är igång och diskat hela berget av disk =)

Nu känns det skönt igen,
men jag vet inte vad vi ska äta till middag!
Får väl vänta tills Patrik kommer hem så kan han få laga till något idag ; )

15:30 har vi iaf BVC, längtar =)

Ne nu ska jag läsa lite bloggar innan bebiiiiis vaknar ♥

Kommentarer
Postat av: Caroline.

Irriterande med boken. Hoppas du får en ny som är som den ska vara : )

2009-04-21 @ 14:23:29
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0