äntligen har prinsessan somnat

Ja ni ser ju rubriken, skönt att hon äntligen somnade!

Jag fick stå i köket i ungefär 15 minuter och vagga henne till sömns.
Och nu sover hon så fint, mammas prinsessa ♥

Nu sitter jag och halv kollar på sex and the city och skriver samtidigt här.

Imorgon blir det som sagt en hemma dag så novalie har tid o krya på sig!

På fredag är det planerat att jag, novalie, sussie och theo ska handla på willys.
Dom har extra pris på blöjor och barnmat denna vecka så man måste ju passa på.
Men om det nu är så att Novalie är jätte sjuk så får jag pka själv i helgen då patrik kan vara hemma med henne,
Men handla ska jag göra iaf!

Undra när kläderna från Lindex kommer,
vill ju ha dom nu =(

Ne nu sk ajag läsa bloggar och dricka min coca cola ; )

Kommentarer
Postat av: Sofia

I morgon lilla vän, haha ! :)

2009-04-22 @ 23:28:04
URL: http://biizz.blogg.se/
Postat av: Jenny

Skönt, hoppas du också får sova gott i natt, kram Jenny

2009-04-22 @ 23:37:14
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: mormor Lia

Vilken fin blogg Veronika har fått,puss mamma.

2009-04-23 @ 07:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0