6 månader!!!

Wiieeee Grattis våran älskade dotter Novalie på din 6 månaders dag!
Gud va tiden går snabbt, känns som att det var igår som Novalie låg i ens famn och gjorde inte mer än att äta, sova och bajsa hehe. Stora tjejen snart ju!   ♥


Idag har det iaf vart en hemmarfixar dag och vilo dag!
Jag gick upp vid 9 tiden och tog en morgon dusch,
vid 10 var både jag och Novalie lite trötta så vi gick och vilade en stund.
Och den stunden innebar 2 och ½ timme, så vi vaknade klockan 12:30 igen.
Då var Patrik i full gång med att fixa och dona och så hade Novalies farfar kommit hit.
Nu är iaf alla vakna och det är helt klart här hemma.
Patrik har flyttat ut sin dator och databordet till vardagsrummet,
så inte Novalie störs av när han spelar på kvällarna.
Det vart iaf helt ok.
Sen har jag dammsugit hela lägenheten också, usch så dammigt det var.

Nu har vi påbörjat middagen och, det blir potatisgratäng med fläskfile =)
Måste ju äta gott idag då Novalie blir 6 månader =)
Novalies ena faster Emely och hennes kille Petter kommer över på middag idag också.
Trevligt Trevligt!

Igår vid 23:30 så fick jag nått ryck och började fixa med Novalies doppresenter.
Så nu är allt i hennes rum, fin fint =)

Ja jusste, Novalie fick en jätte fin ram utav sin faster Emely där man kan placera ett kort och göra fot/handavtryck på andra sidan. Så idag har vi gjort handavtryck på Novalie och så har jag pyntat ramen med ett fint fotografi och lite text =)
(Bild på den kommer senare)

Nu ska jag vara social med Novalie, älsklingen och svärfar!
Hörs senare =)

Mammas 6 månaders tjej!


(Gammal Bild)

Kommentarer
Postat av: Caroline.

GRATTIS NOVALIE! : )

2009-04-19 @ 16:47:33
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: S

Grattis!



Va fint de blev när du ändrade bilder på bloggen!

2009-04-19 @ 20:48:37
URL: http://sabinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0