Varmt bad

Kom precis upp från ett varmt bad, mycket härligt!
Sitter här hemma och väntar på att älsklingen ska komma hem.
Han har varit på någon slags middag eller nått sånt med sitt jobb, så jag har inte träffat honom sen 07:00 imorse, och det känns som en helt evighet!

Har iaf vart hemma idag och tagit itu med en JÄVLA massa papper, ursäkta men jag tror jag blir tokig av alla försäkringskassapapper m.m. Det är inte lätt och vara en blivande mamma :P
Men allt har jag lagt på lådan idag iaf så nu känns det skönare =)

Imorgon är inget speciellt planerat, har bara ett läkarbesök vid 11 tiden sen så inget mer. Får väl gå hem och kolla på när målarna fixar och donar här hemma (som vanligt) hehe!


Ne nu har jag uppdaterat lite iaf!
Ska kolla på tv en stund nu och ses sussa ; )

God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0