Tvättar!

Satte igång en maskin nyss,
passade på då att ta kort på det underbara skötbordet som jag fått av Carro och Kenta.
Och sen ett kort på magen nu när jag är i vecka 39.
Här kommer dom :



Längtar tills jag får använda det,
stå där och byta en massa bajsblöjjor HAHA!



Och här är magen i vecka 39!

Känns ganska jobbigt med en sån mage nu,
vill ha ut henne =)
Vill ju snosa på henne,
bebisar luktar ju så gott <3

Nehe sitter och funderar om jag ska orka mig ner till centrum och handla lite mjölk och sånt som fattas här hemma, skulle även behöva ett slags band som jag kan ha runt halsen med förlåvningsringen på,
är ganska svullen nu!
Och vill ju inte riskera att få klippa bort min vackra ring!

Kommentarer
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Oj redan 39! : ) Nu är de banne mig inte länge kvar. Vad roligt. Min kille är ju härifrån så han är lite FÖR hemmakär för att flytta på allvar, men

vi får ju iallafall bo där i 1½ månad. Kanske det får honom att ändra uppfattning man kan ju alltid hoppas.

2008-09-30 @ 14:12:53
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Vad mysigt med skötbordet. De där underläggen som du har på är super bra! Bebisar har ju en förmåga att kissa varje gång man ska byta blöja så då är det bara att kasta det och byta till ett nytt. Jobbigt att tvätta handdukar varje gång.



Jag kunde ha min förlovningsring genom hela graviditeten, men ett par andra ringar fick jag ta av mig för annars hade dem noh växt fast ; D



Jag har nån blöjrabatt på 30 kr på minsta pamperblöjorna om du vill ha... eller ni kanske redan har massor med blöjor? Kan ju skicka den om du vill ha den.

2008-09-30 @ 14:16:19
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Skriv din adress i kommentarerna då, så godkänner jag inte den kommentaren ; D

2008-09-30 @ 14:41:34
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: Pauline

Emma du ska snart bli mamma =) Helt sjukt va tiden har gått fort.. Jag måste verkligen komma o hälsa på. Om du är i malmköping någonting så kan du ju höra av dig om vi ska träffas o ta en fika eller nått? kram

2008-09-30 @ 15:10:01
URL: http://paulinesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0