Sovit dåligt!

Usch va dåligt jag har sovit inatt, kunde inte somna först runt 2 tiden och sen är det trångt och man får ont i ryggen!
Nu när målarna håller på i vårat sovrum så får jag och älsklingen sova i min gamla lilla säng i det blivande barnrummet. Inte kul!

Hade en jätte konstig dröm inatt, jag drömde att jag gjorde ett ultraljud och att man såg lillflickan jätte bra, hon låg därinne och grät och ville komma ut. Senare i drömmen så var hon ute, hon var jätte liten men kunde prata! Hel konstig dröm hehe.

Sitter och äter frukost nu vid datan och ska vara hos läkaren kvart över 11.
Sen får vi se om jag orkar göra nått idag eftersom jag inte sovit så mycket eller bra...



Hoppas ni andra sovit gott inatt iaf ; )

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0