Solig dag!

Idag är det fint väder igen, va ju det igår också!
Visst tycker jag om solen, eller rättare sagt jag älskar solen och värmen men inte nu när jag är gravid!
Känner mig som värsta vampyren!!! HAHA!

Jaha igår var svärmor förbi på en fika och hjälpte mig att lägga upp vardagsrums gardinerna. Det vart jätte bra! Efter det så storstäda jag och älsklingen! så nu är det fint och rent här hemma =)

Idag har det inte hänt så mycket ännu. Klev upp vid 12 efter att min mamma ringt 2 gånger och frågat om jag vaknat ännu, så det var väl dags att stiga upp. Hehe. Har precis ätit frukost och väntar på att Carro ska ringa. Vi kanske ska äta middag hos Carro och Kenta ikväll! Och så får jag även skötbordet : ) *Har längtat så*

Imorgon kommer iaf min mamma, hennes kille och lillebror för att sova över hos oss!
Hela familjen sover här från fredag till lördag, men sen är det bara mamma som sover tills på söndag eftersom min lillebror har hockey cup ute i Farsta så han måste sova med sitt lag!


Min Lillebror <3


Nehe om man skulle ta och hoppa in i en dusch och klä på sig kanske!
Ha en bra dag =)


Kram på er alla!
 

Kommentarer
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Råkade jag möjligtvis skicka med en Hello Kitty pyjamas (Byxa och tröja) med kläderna jag lämna hos dig? Tänkte för det är spårlöst försvunnet. Det var ju i Freijjsans storlek hon har nu. Jäkla virrpanna jag är.... Ibland blir jag tokig på mitt tankspridda beteende ;P

2008-09-25 @ 22:22:15
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Lämna till dig kanske jag skulle ha skrivit ; D

2008-09-25 @ 22:22:41
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Okej vad bra, då kan jag stryka det från listan av platser att leta på ; D haha. Får kolla om vi glömt den i stugan imorgon. Haha.

2008-09-26 @ 00:34:54
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0