ONT = (

Usch det har verkligen vart en jobbig natt!
Igår kväll när jag och patrik skulle gå och lägga oss så hade jag så ont i beckenet och sen som världens mens verk framtill,
visste inte vart jag skulle ta vägen!
Men älsklingen behövde ju sova eftersom han jobbar idag så jag gick och la mig på soffan och var vaken fram och tillbaka till 6 imorse!!!
Är helt slut nu försöker sova men målarna för sånt liv där ute så det går inte!
Längtar lite tills dom går så man kan få sova lite!

Ne det har verkligen vart en jobbig natt och värre lär det ju blir ju längre fram man närmar sig förlossningen!


Idag ska jag inte göra någonting,
vara hemma och försöka vila,
men imorgon ska vi åka mot norrtälje till marholmen,
där patriks pappa har hyrt stuga som vi ska vara i över helgen.
Så det blir en lugn helg ute i skogen med fiske och sällskapsspel!
Hoppas på en trevlig helg och sen att jag inte får så ont igen!


Kraam ; )

Kommentarer
Postat av: S

Det var säkert förvärkar och det är bara bra att ha innan det är dags för förlossningen för då ska det tydligen bli lättare:) Jag hade också de dom närmsta veckorna innan förlossningen. kanske därför det gick ganska bra:P Håll ut bara! :D

2008-09-04 @ 16:18:35
URL: http://sabinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0