MVC Besök!

Var på mvc idag vid 10:30.
Allting såg bra ut och hon sa att hon tror att jag kommer att få en lång bebis, Jag vart lite förvånad och sa att jag var kort men patrik lång. Då sa BM att någonting måste ju barnet ärva från sin pappa också hehe ; )
Så vi får se om hon är lång när hon kommer ut!
Jag satt precis och räkna i kalender, att det är 5 Veckor och 4 Dagar kvar tills hon är beräknad!
Läskigt men kul!

Var även på Försäkringskassan idag och fick lite hjälp att fylla i föräldrapenningsdagar men jag fattar fortfarande ingenting, men jag skickar in pappret sen får vi se hur det blir!

Det var min dag i det hela ; )

Hur har eran dag varit då?



Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0