Lägenheten

Sådär, nu är dom klara med vårat sovrum och köket.
Dom har börjat med hallen men dom ska göra klart den imorgon.
Jag vart lite chockad när jag såg vad det var för tapet vi valt till hallen, trodde den skulle bli finare...


Dom ser lite gula ut, men dom är mer åt det vit krämiga hållet!
(Vet inte varför det vart så gult på kortet)


Men det kanske blir finare när det är helt klart, vad tycker ni???

Sovrummet vart iaf jätte mysigt, kunde inte ta någon bra bild för det är för mörkt därinne, men det är beiga tapeter och sen en fond vägg som är vit med beiga blommor, riktigt mysigt vart det =)

Har sovit till och från idag under dagen, är lite piggare nu, har diskat och skurat lite i köket. Ska snart börja med middagen! Spagetti med köttfärssås =)....


Skriv gärna en kommentar om tapeterna i hallen, vill veta vad ni som läser tycker!


Kram på er <3


Jag Vecka 35!

Kommentarer
Postat av: lina o tilda

det vart ju fint ju :) häftigt!!! kan man göra massa roligt med =)

2008-09-04 @ 19:07:31
URL: http://linaotilda.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan inte du be någonannan ta en bild på magen så man ser hur stor den är

2008-09-04 @ 19:20:57
Postat av: S

Jag gillade tapeterna:)



Ja jag tyckte också att det va läskigt men samtidigt blev jag så glad sen när jag väl fick dom "riktiga" värkarna och det då äntligen hade sattit igång. Det kommer gå bra:)

Tänk bara på att ta det lugnt och andas genom värkarna så går allt fortare, om du inte spänner dig så kommer du öppna dig snabbare och då kommer bebisen sen:D

Åh så spänannde med bara några veckor kvar:D

2008-09-04 @ 23:21:40
URL: http://sabinaa.blogg.se/
Postat av: Becka

Min barnmorska gav mig ett super råd. Tänkt dig att alla värkar är en stor hög med sten. Alltså är varje sten en värk. När du klarat dig igenom en värk, kan du tänka "en sten borta från högen, nu blir den bara mindre och mindre" Tillslut är det bara en kvar, en ända krysstnings värk kvar sen har ni eran älskade dotter i famnen. Tänk på det. Det gjorde jag :-) Lycka till!

2008-09-06 @ 00:39:01
URL: http://dulilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0