Låååång Dag!

Hallå hej!

Har kommit hem för en stund sedan.
Har vart på en föräldragrupp från 08:00 - 11:30 idag, sedan gick jag hem till Simret och fikade och kom hem som sagt för en liten stund sedan!
Älsklingen och jag gick upp 06:30 imorse och det är jag verkligen inte van vid!
Men ska lägga mig och vila en stund snart.

Igår var jag i fiskis, var först hemma hos Carro och fikade, träffade sussie med hennes lilla son och Karro med sin lilla dotter =). fick en kasse kläder av Carro och Karro =) Tack så mycket tjejer! har inte hunnit kolla igenom det ännu men ska göra det ikväll tänkte jag=)

Men iaf, efter jag vart där så gick jag hem till svärmor, där hennes kompis skulle hålla i en liten visning om produkter och lite smink av Mary Kay tror jag hon hette. Köpte iaf hand peeling och handkräm, helt underbart kändes det om händerna, så nu kommer jag och älsklingen ha lena och fräscha händer när lillen kommer ut =)

Så där nu har jag uppdaterat mig lite!

Ha en fortsatt trevlig dag ; )


Kommentarer
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Förrvirande de där när Karolina stavar sitt "Karro med C" Haha jag stavar ju med C fast de är kanske inte så konstigt när jag heter Caroline med C ; D haha.

2008-09-11 @ 18:43:49
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0