Kallt

Brrr va kallt det är ute.
Nu känns det som riktig höst, skönt eftersom man är gravid och slippa värmen men det är ju alltid skönare med en varm sommar dag!
Får väl njuta lite av sommaren nästa år istället.

Idag är det exakt 1 månad (4 veckor) tills lillen är beräknad, längtar något otroligt, men det är så mycket tankar, så lite rädd är man också. Men det kommer säkert att gå bra!
Men tänk, senast om 6 veckor kommer det att finnas en liten bebis i mitt liv, och jag får min egna lilla familj =)

Jag är verkligen så glad och stolt över mitt liv.
Jag har världens bästa kille, vi ska få ett barn tillsammans och vi bor i en underbar lägenhet som vi båda trivs i till 100 %.
Känns som att det inte kan bli bättre. Jag känner mig verkligen lyckligt lottad =)


Ne ska kolla på tv nu en stund och äta frukost!
Kanske blir en uppdatering till sen om jag orkar =)


///Emmzii <3


Haha Kolla, (på tal om något helt annat)
Mitt Linne matchar våra påslakan ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0