HOSTA!

Usch har en sån jobbig hosta.
Har haft den i snart 3 dagar och jag tappar rösten lite då och då.
Är ju jätte jobbigt nu när man är höggravid också, får ont i magen av att hosta, känns som att bebis ska ploppa ut varje gång jag hostar hehe.
Ne hoppas bara inte att man blir jätte sjuk när man ska föda sen.

Ringde iaf sjukvårdsupplysningen och dom tyckte att jag kunde ta Bisolvon, så ska ner till apoteket snart och köpa mer, har bara lite kvar här hemma!

Svärmor var förbi här för en liten stund sedan och lämnade Cezar =)
Så nu ligger han skönt i våran säng och njuter, ska ändå byta sängkläder idag så nu får han ligga där : )

Så söt!!!

Familjen kommer ikväll också, blir att äta ute och ha en trevlig kväll och sen hem och sova, för det blir att gå upp tidigt imorgon eftersom lillebror har cup hela dagen imorgon!
Ska kolla på en match tror jag sen får min mormor köra hem mig!
Kommer inte att orka vara där hela dagen!

Nehe om man skulle ta sig ork och sätta igång att diska och tvätta lite här hemma nu!


Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0