Härlig helg

En riktigt härlig helg har det varit =)
Åkte i fredags till Marholmen (mot Norrtälje)
Älsklingens pappa hade hyrt stuga där, så jag Patrik, Emely(patriks storesyster), Petter(emelys kille), malin(patriks lillasyster och patriks pappa var där under helgen!
Tror jag fick med alla nu hehe.

Men vi hade iaf en jätte trevlig och mysig helg där, vi bastade, fiskade, sköt med luftpistol, spelade kort och tog någon enstaka promenad!

Lite bilder kommer här :

 Toaletten ( med bastu)   Bastun               Vardagsrummet                                          
         
Köket                               Mitt och älsklingens sovrum ; )

  

Mycket mysigt ; )

  
         Malin och Patrik                             Så söta *haha*

 

Nere vid vattnet!                     Gravid skjuter skarpt Hehe



Katten som bodde på våran altan ; )




                                Som sagt en mysig helg var det!

Ne nu ska jag försöka kolla upp lite foton under min graviditet och se hur mycket magen har växt!



Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0