Grattis Mamma!

idag fyller min mamma år, hela 41 år =)
Grattis mor lilla... Och blivande mormor!

Var iaf på MVC idag, allt såg bra ut, hjärtslaget låg på runt 130 och magen växer enligt kurvan fortfarande.
Huvudet är inte fixerat ännu men hon ligger som hon ska iaf!

Efter jag kom hem så la jag mig och vilade ett par timmar, sen började jag baka, det vart "kärleksmums" (mockarutor) sen tvättade jag en maskin och vek den andra tvätten som var ren! Så nog är jag på väg att bli frisk igen!

Älsklingen och jag har precis kollat på "Färjan" ganska kul faktiskt men hade förväntat mig lite mer action, men det kommer nog i andra avsnittet, som det såg ut iaf!
Snart ska vi kolla på "I ditt ansikte" sen lägga oss o mysa o sen sova!

God Natt på er.



Kommentarer
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Så dåligt att Färjan krockade med Idol, men som tur var, var det ju bara den här veckan. Så nästa vecka kan man se det. Vi satt och zappade mellan 4an och 5an.



Vilken vecka är du i nu? Det är ju inte alls länge kvar, jag hoppas jag och Freija får chansen att se lillan när vi är i sthlm : ) Ska ju vara där 1½ månad nu. Ojoj, hur ska det gå, man är ju inte van storstadslivet längre. Haha.

2008-09-30 @ 10:46:22
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0