...

Halloj ; )

Svärmor har vart här idag, mycket trevlig!
Hon kom runt 13:00 sen tog vi en halv lång promenad med hunden och sen hem hit och fikade.
Nu har dom hämtat bokhyllan också, skönt att det är tomt i hallen nu =)

Morbror P kom förbi för att hämta hunden också och sen så gick både svärmor och Morbror P.

Efter det gick jag ner till centrum, satte in pengar på mitt sparkonto och sen kunde jag inte låta bli att glida in på Lindex. Självklart kom jag inte ut därifrån utan en påse i handen!
Det vart lite kläder till Lillen.

En mössa
Vantar
Mysbyxor
Tröja


Älskar att shoppa till lillen fast hon inte kommit ut ännu =)

Nu håller jag iaf på och tvättar alla hennes säng kläder och lite av kläderna som jag köpte idag!


Nu ska jag bara ta det lugnt en stund, sen vid 19:00 ska jag börja med maten. Det blir Lax i ugnen med ris och hollandesås... Gott !


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0