En trevlig dag =)

Igår var det en fullspäckad men jätte trevlig dag!

Den började med en föräldrakurs på morgonen och efter det så hade vi tid på MVC!
Allt var bra, men lillen sov antagligen igen eftersom hjärtljudet var på 120.
Efter det åkte vi till Nacka Forum och träffade svärmor, åt på burger king och svärmor handlade 2 mössor till lillen =)

Åkte sedan hem och vilade en stund och sen fixa sig för att sedan åka till liljeholmen till Emely och Petter!
Dom bjöd på jätte goda hemmagjorda hamburgare.
Sedan åkte vi in till Karlaplan för att gå på teatern. Den var jätte rolig och vi fick oss ett gott skratt!

Var hemma igen strax innan 22:30. Kollade på tv en stund och sen vart det att gå och lägga sig!

Idag vaknade vi runt 09:30 åt en god frukost och fortsatte att mysa lite till i sängen efteråt.
Gick sen ner till centrum handlade lite och hem och laga mat!
Maten är klar och nu väntar vi bara på att svärmor ska dyka upp när som helst!
Äta middag och sen ska vi till en väninna till svärmor och sitta där och dom ska dricka lite och prata skit ; )
Jag har själv köpt mig en god fanta ; )
Svärmor ska sova över här ikväll också, för hon ska vidare ner till restaurangen nere vid centrum med hennes vänninor.
Men jag tror inte jag kommer att orka!

Men så ser våran dag ut idag!

Hoppas ni andra får en trevligt Lördag =)

Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0