Elizabeth Arden

I förrgår så gnällde jag över hur ont jag hade under näsan eftersom jag snytit mig så mycket,
och det vart sår och torrt!
Älsklingen sa att jag skulle smörja mig med Nivea,
provade självklart det men AJ AJ AJ säger jag bara.
Den var ju jätte hemsk,
parfymerad och allt!
Fick skölja ansiktet i vatten och så rann det en massa tårar för att det sved något fruktansvärt.

Kom sen på att jag hade Elizabeth Arden 8 hour cream i handväskan.
När jag köpte den så ville jag ha den till läpparna,
då sa även hon som jobbade på Åhlens att den funkar till det mesta,
som tex spruckna hälar m.m.
Så jag testade den i förrgår,
och idag är min lilla näsa hur fin och len som helst!
Har inte ont alls längre.
Vilken mirakel kräm : )
Den är ju hur bra som helst!
Så den rekomenderar jag om ni är förkyld och får sårig näsa ; )


Kommentarer
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Eight hour cream är bäst!

2008-09-30 @ 16:58:00
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0