Dagens Köp

Var nere i centrum precis och handlade äpplen! ska göra en äppelpaj lite senare ; ) Mums!

Gick iaf förbi Lindex och såg min tröja som jag spanat in nu i ca 2 veckors tid, var tvungen att gå in för och prova den!
Den var jätte varm och mysig så jag var tvungen att köpa den hehe.



Så nu har jag handlat en varm o skön tröja till vintern =)
Så man slipper frysa...

Igår hände det inte så mycket, både jag och älsklingen var jätte trötta efter lördagen så vi sov och kollade på film mesta dels av dagen!
Vid 18:00 tiden kom Carro, Kenta och Mathilda förbi och åt middag med oss! Väldigt trevligt, och hoppas ni kan komma i veckan också =)
Det var iaf vad vi gjorde igår.

Nu ska jag gå och kolla vad det kan bli att lagas till middag här hemma.!



Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0