11:25

Är vad klokan är när jag börjar skriva det här inlägget!

Vaknade 09:40 av att hemtelefonen ringer, hinner inte svara eftersom jag reagerade så pass sent att det var den som ringde, är uppe nu iaf och har till o med ätit frukost =)

Älsklingen jobbar idag till 19:00, saknar honom redan för jag hatar att vara ensam hemma.
Men snart har jag min lilla bebis här, så jag får väl passa på att njuta av tystnaden och ensamheten nu innan det är dags.

Igår var vi på IKEA med min mormor och min morbror D. Köpte sänghimmel till lillen, tvätthanddukar, påslakan, örngott, lakan, gardiner och gardinstång. Sen åkte vi till Willys i sickla och storhandlade =). Så nu ser det bättre ut i kylen och frysen.
Skönt att ha fått det gjort.

Imorgon är det en fullbokad dag.
08:00 är det föräldrakurs fram till 11:30 och efter det har vi tid hos MVC, då vi ska skriva en graviditetsberättelse och sen lyssna på lillens hjärta och mäta magen som vanligt!
Sen blir det hem och vila en stund och sen fixa sig, för vid 19:30 ska vi på teater inne i stan.
Det är jag, älsklingen, hans storasyster och hennes kille. Så innan teatern lär vi väl äta middag och sen kolla hur Emely och Petter har fixat till det hemma hos dom. Ska bli kul och göra något, eftersom man mesta dels sitter hemma nu för tiden.

Runt 14:00 tiden idag ska en arbetskamrat komma förbi och hämta min gamla bokhylla som en boende på jobbet har köpt av mig! Skönt och bli av med den eftersom den står mitt i hallen just nu. Vill bara bli av med allt som man inte ska ha så man kan börja fixa till det riktigt ordentligt här hemma.

Igår kom målaren också med tapeterna som jag beställt till barnrummet, så nu har vi det hemma, nu väntar jag bara på att min mammas kille ska komma och tapetsera upp dom =)
Men det lär väl bli efter lillen ploppat ut. Hon ska ju ändå sova i vårat sovrum i början så det är ju ingen brodska.

Ne nu tycker jag att jag har uppdaterat lite iaf =)
Vart mer än jag trodde jag skulle orka med...


Måste bara saga att jag brukar oftast kolla in dom lite större bloggerskorna, som Kissie och Kenza.
Och jag har läst om att Kissie är i Thailand just nu. Och jag säger bara det, herregud vad hon klankar ner på Thailand, jag har själv varit där och njöt som fan, visst det är lite smutsigt och man är inte van vid lukten, men hon har ju bara en massa skit och säga om Thailand. Fattar inte ens vad hon gör där nere. Hon kunde lika gärna vara hemma hon sitter ju ändå bara på hotellet och håller på och bloggar!
Ne usch, vart så irriterad när jag läste hennes blogg så jag var tvungen att få ut lite av det... hehe
Jaja nog om henne.

Jag i Thailand 2006



Ha en fortsatt trevlig dag <3


Kram!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Synd att vi inte sågs tidigare i Thailand, hehe! Hoppas allt är fint med er iaf :) Kram

2008-09-27 @ 11:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0