Yaiii, i made it ; )

Hehe nu har jag dammsugit och duschat!
Gud va skönt det känns,
så nu behöver jag bara ta det lugnt och sätta på kaffe tills Lillis och Ante kommer =)
Känner mig stolt ; )

Vi får se ifall min familj kommer imorgon och sover över hos oss,
vill ju det eftersom det känns så ensamt och tråkigt hemma själv jämt.
Så nu e det bara och hålla tummarna att dom kommer redan imorgon,
men om inte så får jag träffa dom på söndag iaf!

Börjar bli lite hungrig nu,
tänkte göra spagetti med köttfärssås till ikväll.
Får äta bullar med kaffe så länge!

Ser att det fortfarande är ett par stycken som läser min blogg!
Är ju så nyfiken på vilka ni är och om ni har några frågor.
Skriv gärna kommentarer när ni läser min blogg, ett HEJ iaf : )

Kram!





Kommentarer
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Jaha i vårat de där paketet var det Blöjor, våtservetter, nån dvdskiva med fakta från Pampers, blöjhink, påsar till blöjhinken, Vi föräldrar tidning, sked och tallrik, och lite informationspapper... tror det var allt ; )



När bebben blir 6 månader får ni ju ett paket som man hämtar ut på Lindex också, om du är medlem på Liberos hemsida. Där i fick man 10 engångshakklappar, Up & go blöjor, våtservetter, bindor, leksak, babyskum till badet och rabattkupong på Lindex. Fast innehållet varierar även där.

2008-10-03 @ 16:56:03
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0