storstädat

Idag har jag och älsklingen storstädat hela lägenheten,
Älsklingen var så duktig så han tvättade fönstrena i vardagsrummet och köket också =)

Är helt slut nu iaf,
har vart sena nätter för min del nu i 3 dagar.
Har somnat strax efter 02:00 varje natt.
Får försöka lägga mig tidigt ikväll,
så man inte vänder på dygnen.

Mår fortfarande bra och har inga speciella tecken på att lillen är på G.
Beräknad förlossning är ju imorgon men det tror jag knappast att det blir.
Ska till mvc på besök igen på tisdag.

Ikväll blir det parlamentet och sen kolla på skräckfilmen Mirror.
Och sen sova om det nu går hehe.


Kram!


Kommentarer
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline

Haha visst är hon snygg ; D Riktig charmprinsessa.

2008-10-12 @ 17:51:03
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0