Shopping!

Vaknade imorse vid halv 9 av att Rebecca skickade sms och frågade om jag ville med till stan,
kände först inte för det men hon lyckades övertala mig.
Så jag mötte henne och sanna i slussen och sen bar det av mot mariatorget till Barnproffsen affären.
Hittade inget där så det vart Mcdonalds istället och sen forum.
Och i forum hittar man ju alltid något =)
Köpte lite som behövdes hem och sen åkte jag hem.

Har haft en gammal vän hos mig på fika nu också,
han åkte precis,
så ska väl lägga mig och vila en stund nu tills älsklingen kommer hem! *SAKNAR*

Så har min dag sett ut idag iaf!

Skönt att älsklingen äntligen är ledig imrogn så man kan få ligga och mysa extra länge imorgon när man vaknat =)

Ne nu ska jag vila en stund, God Natt  ; )

Kommentarer
Postat av: Sanna

Tack för en mysig dag :D

2008-10-01 @ 19:14:46
Postat av: LAACY

ååh ser att de snart är dags =) Lycka till

2008-10-02 @ 05:01:45
URL: http://mami89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0