Regn!

Usch va det regnar ute!
Skönt men ändå trist...

Hade en jätte trevlig dag/kväll igår.
Svärmor och Malin kom igår strax efter 14 tiden,
vi gick en promenad och sen ner till centrum och handlade lite.
Kom överrens om att dom skulle stanna på middag =),
jätte god mat och väldigt trevligt med sällskap.
Vid 18:00 tiden kom Veronika över och klippte Malin,
hon vart jätte fin i håret =)
Sen satt vi och fikade till strax innan 22:00.
Tiden gick snabbt och det var jätte trevligt!

Idag ska jag bara ta det lugnt,
fortfarande ingen bebis och inga känningar på att något skulle vara på G.
När älsklingen har slutat idag så kommer han och svärfar och hämtar mig för då ska vi åka och storhandla.
Sen ska vi hem och bara ta det lugnt igen...

Ne nu ska jag gå och koka lite kaffe och få ner någon macka eller 2 i magen!


Kram!

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej gumman!

Är ju tvungen att kolla om det kommit någon bebbe än;) Jag förstår att det är jobbigt att gå över, men jag har aldrig hört någon vara gravid för evigt s Snart kommer lilltjejen till er! Jag är fortfarande hemma och kommer att vara det tills sista November. Så om du orkar så kanske jag kommer över på en fika någon dag!

Kramisar!

2008-10-17 @ 07:39:13
Postat av: Theodorsmamma

Är något på G`?

2008-10-17 @ 10:00:46
URL: http://sussiem.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hej, tänkte tipsa om gratis kläder.

Hur lätt som helst, genom att värva medlemmar får man presentkort på gina eller H&M hemskickade, HELT GRATIS!

och det kostar inget!

Testa :)

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=84495



Ha en bra dag! =)

2008-10-22 @ 04:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0