Matbord!

Köpte ett matbord igår som jag sa tidigare.
Det var verkligen fint,
men har legat och grubblat inatt om jag verkligen vill ha det,
eftersom jag tror att det är för stort för vårat kök.
Men nu har jag iaf ringt och avbeställt det bordet för jag har hittat mitt köksbord på IKEA.
Det blir antingen ett runt eller ett vanligt ; )
Skulle vara lite kul med ett runt bord,
tycker det är fint.
Men vi får se,
älsklingen måste ju också få säga vad han tycker,
så det blir till IKEA ikväll eller imorgon : )

Är verkligen uttråkad nu,
skulle behövas dammsuga,
så jag har vart på väg att börja nu i snart 1 timme men det har inte hänt så mycket hehe.
Men jag får nog ta tag i det nu och sen ta en dusch!
Kanske piggnar till lite då.

Bara 4 timmar kvar till hjärtat mitt slutar jobba <3



                                             .:*Så gulligt då*:.

Kommentarer
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Har ni hämtat ut dem där gratislådorna på Babyproffsen och Barnenshus?

2008-10-03 @ 14:29:45
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Vad fick ni i eran? Innehållet brukar ju variera...

2008-10-03 @ 14:40:22
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0