Jobbigt...


Idag var jag och älsklingen i sickla med min morbror P och kollade runt lite,
köpte ett nytt köksbord som ska komma om ca 2 veckor men är riktigt osäker om det verkligen får plats i vårat kök.
Men i värsta fall så får man ju lämna tillbaka det.

Har vart en riktigt jobbig dag idag,
har haft som mensverk HELA dagen och sen ont i ryggen nertill.
Har verkligen vart jobbigt,
skulle egentligen ätit middag hemma hos älsklingens farmor och farfar idag men han fick gå själv,
jag stannade hemma och sov eftersom jag haft så ont.

Har börjat baka bullar nu,
väntar på att degen ska jäsa klart.

Ne nu kom älsklingen hem från sin jogging runda.

HÖRES!

Kommentarer
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Bakade du mycket innan du blev gravid eller har du börjat med det under graviditeten? Jag bakade aldrig innan, men undertiden jag var gravid blev det massor med nybakat! ; D haha.



Kanske bebis på g hos dig? Ont i ryggen och menssmärtor är väl lite utav de som man kan känna innan de är dags...

2008-10-02 @ 21:00:55
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: Anneli

Är du säker på att du inte har värkar? Är så dom könns nämligen.

2008-10-02 @ 21:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0