God morgon : )

Idag har jag gått 1 dag över tiden, och inget och hant ännu!
Ska till MVC idag klockan 10:00.
Morbror P och Veronika ska följa med mig, sen ska vi äta lunch tillsammans. TREVLIGT =)

Är uppe med tuppen idag.
Började med att jag hörde en smäll i lägenheten någon gång tidigt imorse,
vaknade till med hjärtat i halsgropen och låg bara och lyssnade.
Det lät som om en glödlampa hade gått sönder eller nått.
Lyckades somna om igen en stund,
men vid 05:30 så var jag så himla kissnödig men vågade inte gå upp eftersom jag hade hört den där smällen.
Började klappa patrik på ryggen för att han skulle vakna,
men inget hände.
Tände då lampan bredvid mig och då vaknade han.
Vi gick en runda i lägenheten för o se vad det var,
såg inget men när jag väl kommer in på den lilla toaletten så ser jag att den där jävla Skämt Dassboken hade lossnat från sin krok och ramlat ner och den är ganska tung,
så det var den som hade lossnat inatt.
Va iaf pigg då, men gick inte upp först runt 06:30.
Har nu hunnit dricka en kopp kaffe och pratat med både mamma och mormor i tele =)

Får se om jag orkar uppdatera sen när jag varit på MVC!

Ha en bra dag =)
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0