Gårdagen!

Igår hade jag och älsklingen jätte mysigt!
Åt god middag,
en gryta med fläskfile och pasta,
sen hade jag bakat bullar och gjort en hemma gjord Schwarzwaldtårta.
Jätte gott var det och mätt vart man också.


Inte lika fin som i affärer men god ; )


Idag vaknade jag vid 12 tiden,
ringde Veronika som hade ringt,
och hon kom över på en kaffe.
Sen satte jag igång med tvätten och plocka och diska här hemma,
sen kom Nadia och hennes mamma på fika.
Nadia skulle hämta lite kill kläder också som hon fått av mig.
Trevligt det med =)

Och nu sitter jag vid datorn och väntar på att älsklingen ska komma hem!
Han är ledig i helgen så det känns bra,
kan ju hoppas på att bebis kanske kan komma snart också.
Nu sitter man verkligen hemma och bara väntar på att något ska hända,
men jag mår ju som sagt så himla bra så det känns som att hon aldrig kommer att komma.
Men men...


<3Älskling<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0