Den förbjudna dassboken!

Igår köpte jag och älsklingen "Den Förbjudna Dassboken"
Fanns en massa roliga skämt som stod där i. Tänkte skriva några :



En amerikansk affärsman på besök i Japan ordnade en prostituerad.
Under akten skrek hon: "Fujifoo Fujifoo!"
vilket affärmannen tog som en garanti för att hon njöt.
Nästa dag spelade han golf med några japanska klienter och lyckades göra en Hole-In-One.
För att imponera ytterligare sa han: "Fujifoo!"
Japanerna såg förvånade ut och sa: "Nej nej, det är rätt hål."


En sköterska på mentalsjukhuset tittar in i ett rum och får se patienten Åke som sitter och ser ut som om han körde bil. "Åke, vad gör du?"
"Jag kör till Malmö."
Sköterskan säger: "Jaha, trevlig resa" och går ut ur rummet.
Nästa dag kommer sköterskan in i Åkes rum just som han slutar köra sin låtsasbil. "Jaha, vad gör du nu då?"
"Jag kom precis fram till Malmö."
"Bra", säger sköterskan och fortsätter i korridoren till Bengts rum.
Bengt sitter på sängen och runkar häftigt. "Oj, Vad gör du?" frågar sköterskan förvånat.
"Jag sätter på Åkes fru medan han är i Malmö."


Det äkta paret satt och pratade när mannen plötsligt sa: "Jag slår vad om att du inte kan säga något som gör mig både glad och ledsen på samma gång."
Kvinnan tänkte efter ett tag och sa sedan: "Du har större kuk än din bror."



Så himla klockrena skämt, och mycket mer finns det!
Rekomenderar verkligen att ni köper den! HAHA!



Kommentarer
Postat av: sanna

Hej gumman =)

Läste ditt inlägg längre ner om o kommentera..

Kan ju tala om att ja snokar på din sida, är ju såå nyfiken på bebis.. =)Hehe..

Allt bra annars?

Kram sanna

2008-10-06 @ 18:42:32
URL: http://melinen.blogg.se/
Postat av: Anneli

Jag har alla dassböckerna dom är jättekul.

2008-10-07 @ 17:36:54
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline

Vart tog uppdateringen vägen? Har de gått och blivit bebis?

2008-10-08 @ 11:44:51
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0