1 Vecka kvar!!!

Idag är det 1 vecka kvar tills lillen är beräknad, sjukt fort har det gått nu i slutet!
Längtar tills den dagen kommer då hon vill ut, hoppas hon inte vill stanna inne för länge till bara :P

Måste bara berätta vad som hände i lördags när jag mötte familjen nere i centrum.
Mamma och jag stog utanför orminge grillen i centrum och vänatde på deras mat, som jag plötsligt känner en droppe i håret. Tar i det och märker att det är fettigt och lite svarta grejer i det. Jag säger till mamma att det var något som droppade ner i mitt hår, hon säger att det kan vara fett från grillen men när hon kollar efter så börjar hon asgarva och säger att det är FÅGELSKIT. Trodde sånt bara händer andra, men icke, det har hänt mig nu också. Hon gick in på grillen och frågade om servetter och som min mamma är så var hon ju bara tvungen att säga högt därinne : EMMA HAR FÅTT FÅGELBAJS I HÅRET, och självklart kollar ALLA!!! Pinsamt men ändå lite roligt hehe. Så nu vet ni det.

Det var iaf en mys lördag med god mat och tv.
Igår åkte vi till sickla och kollade runt lite, sen hämtade vi älsklingen från hans jobb vid 12:00 och sen vidare till forum och kolla runt mer.

Idag vaknade jag när älsklingen höll på med sin frukost. Tänkte lägga mig och sova igen efter han hade gått men dom håller fortfarande på och tvättar taken här i orminge så jag kunde inte somna om.
Kokade lite kaffe och sitter nu här vid datorn och uppdaterar lite.

Mormor kommer förbi senare i eftermiddag också med mina hjul till barnvagnen.

Och imorgon är älsklingen min ledig, då ska vi ta det lugnt och sen har vi MVC besök 14:45!

Så, nu har jag fått skriva av mig lite!

Hörs sen <3


Kommentarer
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Har ni köpt nya hjul till den?

2008-10-06 @ 10:38:43
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: S

Åh snart är det dags:D Du måste höra av dig sen:D

Puss kram

2008-10-06 @ 16:20:24
URL: http://sabinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0