Våran Lille <3

Mmm idag har vi vart på ultraljud och såg våran älskling =)
Lillen rörde sig jätte mycket och ville typ inte vara med på kort,
hon/han vände sig nästan hela tiden när barnmorskan skulle försöka få ett kort.
Men det gick bra tillslut, vi fick 4 kort på lillen.
Jag frågade barnmorskan om hon kunde se vad det var för kön,
men det var svårt,
i ett läge trodde hon på en liten flicka men hon visste egentligen inte alls.
Så vi fick helt enkelt inte veta.
Så det blir en överraskning istället...
Nu blir väl svärmor glad *hehe*

Nu är bebis beräknad den 13 oktober istället för 16 oktober,
inte så stor skillnad men men...
Så varje tisdag går jag in i en ny vecka,
så imorgon är jag inne på vecka 19+0


Bilder på Lillen:

Här ligger lillen på rygg med huvudet lutat mot magen. (huvudet är till höger)

Här ligger lillen på "mage" huvudet är nedåt och ryggraden kan man se där uppe.


Lyckliga blivande föräldrar <3
image80

Ne nu ska vi äta våran sena middag =)



///Emmzii<3

Kommentarer
Postat av: Veronika

gud vad fint eller vad man ska säga.. häftigt! ni kommer bli så bra föräldrar! puss puss

2008-05-19 @ 22:11:15
URL: http://veronikanordberg.blogg.se
Postat av: Pauline

Jag är verkligen jätte glad för din/eran skull =) avis är jag oxå.. Hoppas att allt kommer att gå bra under graviditeten =)

2008-05-21 @ 20:17:14
URL: http://paulinesvensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0