Utmanad av Sabina

Igår, idag, imorgon utmaning...





För 5 år sedan....: Bodde jag i malmköping och gick ut 9an tror jag det var.

För 3 år sedan....: Fyllde jag 18 och gick ut på krogen första gången =) (Rolling Rock i Eskilstuna)

För 1 år sedan....:fick jag börja handla på system bolaget, var singel och festade jätte mkt.

För 3 månader sedan: Fick jag reda på att jag har en liten bebis i magen =) (tillsammans med min älskling Patrik Overgaard) <3

Igår: Var jag och visade min gamla lägenhet i fiskis till en kille och hälsade på svärmor.

Idag: Slutade jag jobba tidigare, lagade pasta sallad när jag kom hem tillsammans med älsklingen!

Imorgon: Är jag ledig, och ska bara lata mig =)

Om 1 år: Är jag mammaledig och myser fortfarande med bebis =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0