Uppe med tuppen...

Usch va dåligt jag har sovit idag,
har vart vaken till och från mellan 04:00 oh 06:00
sedan gick jag upp flr att börja jobba.

Har tagit mig en kopp kaffe och ska tvätta ansiktet snart,
hoppas på att det blir bättre.

Efter jag slutat jobba idag ska jag hem till älsklingen som är ledig idag och så ska vi städa lägenheten tillsammans.
Känns skönt om båda hjälps åt eftersom det är en större lägenhet att ta hand om nu hehe.
Sen ska jag bara ta det lugnt,
har en känsla av att jag kommer att vara super duper trött efter jobbet idag.



Ne nu blir det och tvätta ansiktet.






///Emmzii<3

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Ha en trevlig dag :)

2008-05-14 @ 07:55:27
URL: http://elilnor.blogg.se
Postat av: Evelina

Usch, aldrig kul när man inte kan sova ordentligt:S

Hoppas du får en toppenbra dag i alla fall och att du piggar på dej!:)

Postat av: Camilla

Ha en bra dag. :)

2008-05-14 @ 08:10:35
URL: http://artondejuni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0