Suomi!!!

Yes haha, dom kom med i semifinalen,
Nu är det
Sverige - Canada
Och
Finland - Ryssland
Det bästa och roligaste skulle vara att sverige och finland vart i final och sen att finland vinner =).
Det skulle vara en dröm eftersom finland inte vunnit sen 1995 och det är ju ett bra tag sen...

Posten kom här för inte så långt stund sen,
har fått inbjudan nu till bröllopet i Sundsvall så nu gäller det bara att hoppas på att semestern blir beviljad,
annars vet jag inte vart jag tar vägen =(.

Jätte trött idag!!!!!!!!!
va ju uppe ganska sent för att försöka kolla på matchen ,
men jag somnade strax efter 01:00.

Ska jobba idag,
sen är jag ledig fredag, lördag, söndag och måndag så det känns jätte skönt.
Imorgon är det någon slags Carema fest på skansen,(alltså företaget jag jobbar inom) 
så jag tror jag ska dit,
äta gott och snacka lite skit sen åker jag nog hem till älsklingen min.
Festen slutar egentligen inte först 00:30 men jag känner att det är nog inte är så kul och sitta där så länge när man själv inte dricker.



Ne nu är jag hungrig!



FRUKOSTDAGS =)





///Emmzii<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0