SoOoOoL

Jaaa idag har det vart sol men det börjar bli mulet ute nu =( men till helgen ska det ju bli fint väder, men då jobbar jag TYVÄRR!

Jaha lite uppdatering då:

Var på konferans kryssning med jobbet från tisdag till onsdag,
var mycket trevligt med jätte god mat =).
Man var inte hungrig någon gång under hela resan,
tyvärr så vart det inge dricka för min del,
eller jag ska väl inte säga tyvärr men det kändes konstigt att vara på en 24 timmars kryssning utan att dricka alkohol hehe!

Igår när jag kom hem från kryssningen så var jag helt slut, låg och sov till och från hela dagen och kvällen. Men idag känner jag mig lite piggare =)

Är hemma hos Veronika just nu,
hon håller på och klipper och slingar svärmors hår =).
Veronika e våran egna frisör...
DUKTIG Tjej =)

Har suttit och kollat på en massa party bilder sen jag och Veronika festade en del hehe. Här e ett par stycken ; )


        


   Ja det må jag säga, det var tider det haha!

Ska tydligen bli fint väder i helgen, men det e ju så klart att mna jobbar då.
Har natten fredag till lördag sen kvällspass på söndag.

Ska visa min gamla lägenhet på lördag till någon kille som ringde igår kväll.
Hoppas han vill ha den så att jag slipper sitta och betala den fram till juli.
Är inte så kul och betala 2 hyror. men men!!!

Om 4 timmar slutar älsklingen min, sen blir det och laga mat och mys framför tv:n
*LÄNGTAR*

Kanske blir en liten uppdatering senare =)



///Emmzii<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0