Shoppa+Ultraljud

Japp så ser min dag ut.
åkte in till stan vid 10:00 och åt lunch med älsklingen,
och sen åkte jag in till mormors jobb.
Hon jobbar inne på drottning gatan,
så det vart lite shopping också.
Köpte:
Elisabeth arden 8 hour cream

väska från wedins
ett par vita tyg skor från wedins
en puma tröja till min älskling från Stadium.
Nu e man fattig igen hehe...
Gich och tog en fika med mormor också på Åhlens..Mmm...
Sitter nu på mormors kontor och väntar på att älsklingen ska sluta så vi kan träffas och sen ska vi åka till SÖS och göra ultraljud =).
 Är så himla nervös.
Jag hoppas verkligen att allt ser ut som det ska,
och jag tror att vi ska ta reda på vad det blir...
Vad tycker ni?

Ska bli kul att få ett kort på bebisen, nu aknske man verkligen fattar att det finns något levande inom en, som kommer att göra ens liv helt underbart =)

Ne nu ska jag glo runt lite på datan, hörs senare ikväll om jag orkar uppdatera mig. Och så får jag berätta hur det gick på ultraljudet =)


///Emmzii<3


Kommentarer
Postat av: Evelina - blivande brud <3

åh lycka till! när har du bf?

2008-05-19 @ 15:39:25
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0