Min älskade Mamma!

Tänkte ägna det här inlägget åt min mamma!
Som jag älskar så oerhört mycket...

Sitter och tänker tillbaka hur det var när jag bodde hemma,
gud va vi tjafsade om absolut ingenting alls!
Jag var så himla kaxig och sa alltid emot dig mamma lilla,
men du e verkligen duktig på att ge tillbaka hehe.
Nu kan jag verkligen skratta åt det,
tänk hur barnsliga vi var....*hehe*

Nu känner jag att vi verkligen har en bra kontakt med varandra,
eller det har vi ju haft hela tiden men den är lugnare nu.
vi kan kommunicera som vuxna människor,
fast ibland så måste man ju säga något som kan iriitera en hehe.
Men lika mycket älskar vi varandra ändå <3

image72 Mor & Dotter image71

Tänk Mamma, nu ska du bli mormor också =)
du kommer bli världens bästa mormor!
För du är ju världens underbaraste person !


Jaha skulle egentligen vara på väg till skansen nu
men jag hade verkligen ingen ork.
Så jag stannade hemma, ska kolla på hockey hela kvällen/natten
och äta pizza och en massa annat GOTT =)





///Emmzii<3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0